نوشته شده توسط : radin

دستگاه NVR 4116HS-4KS2/ دوربین لامپی / دوربین مارکت

 

با توجه به افزایش جرم و جنایت، تامین امنیت محل زندگی و محل کار از اولویت ها و ضروریت های جهان امروزی به شمار می رود. مطمئنا هر کسی دوست دارد در نبود خود در منزل یا محل کار، خیالش بابت امنیت آنجا راحت باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدیدی که در بازار عرضه می شود می توان این امنیت را تامین کرد. بسیاری از شرکت ها و برندهای معتبر جهانی، با وارد شدن در عرصه ی سیستم های امنیتی تنوع محصولات در این زمینه را خیلی بیشتر از گذشته، افزایش داده اند. سایت های زیادی نیز از طریق آنلاین خدمات نصب و راه اندازی و همچنین راهنمایی مشتریان را انجام می دهند. از جمله این سایت ها که در کشورمان می توانید از آن بهره ببرید، سایت دوربین مارکت است. سیستم های امنیتی و نظارتی دوربین های مدار بسته دوربین مارکت با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز جهان و همچنین ساخته شده توسط بهترین برندهای فعال در امور سیستم های امنیتی و نظارتی، می تواند پاسخگوی نیازی های مشتریان خود باشد.

از جمله محصولاتی که می توان برای تامین امنیت درون منزل از آنها استفاده کرد، دوربین لامپی است. دوربین لامپی یکی از پیشرفت های دنیای تکنولوژی که بسیار مورد توجه و استقبال همگان قرار گرفته است. دوربین لامپی برای اماکنی که از نظر زاویه برای نصب دوربین مدار بسته در ابعاد دیگر، مناسب نیستند بسیار کاربردی است. با قرار دادن دوربین لامپی در مکان لامپ، می توانید همزمان دارای یک دوربین مدار بسته باشید که قادر به ایجاد نور نیز است.

هر سیستم امنیتی و نظارتی، نیازمند مکانی برای ذخیره سازی و حفظ تصاویر ضبط شده دوربین های مدار بسته می باشد. وظیفه این کار بر عهده دستگاه ان وی آرNVR می باشد. شرکت معتبر و معروف داهوا که یکی از پیشگامان صعنت سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا می باشد، دستگاه های ان وی آر متعددی متناسب با دوربین های مدار بسته تولید شرکت خود، به بازار عرضه کرده است. دستگاه NVR 4116HS-4KS2 یکی از این دستگاه های محصول داهوا می باشد که تحت شبکه کار می کند. دستگاه NVR 4116HS-4KS2 قابلیت پشتیبانی تا کیفیت 8 مگا پیکسل دوربین را دارد و از پهنای باند 200 mbps پشتیبانی می کند. در صورت تمایل به خریداری دوربین لامپی و دستگاه NVR 4116HS-4KS2 می توانید از سایت دوربین مارکت دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 / دزدگیر کلاسیک / دوربین مارکت

 

زمانی که قصد خرید محصولی جدید و ناآشنا را داریم، تحقیق و جستجو در مغازه ها و سایت های مختلف با انواع و اقسام آن و شرکت های سازند، یکی از راه های انتخاب می باشد. هرچند تحقیق و جستجو کار خرید و انتخاب را آسان تر می کند، اما در در مقابل کاری بسیار وقت گیر و طاقفت فرسا است. به همین دلیل است که جستجو در اینترنت و مشاوره گرفتن از کارشناسان فعال در این زمینه می تواند سریع ترین و راحت ترین راه حل پیش رویمان باشد. خرید سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته برای منزل و یا محل کار از جمله مواردی است که بسیاری از افراد هیچ گونه تجربه سابقی در آن ندارند. سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای در زمینه فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت از تنوع محصولات و برندهای مختلفی که در آن قرار دارد نهایت استفاده را ببرید. محصولات فراوانی از شرکت های مختلف سازنده سیستم های امنیتی و نظارتی همانند دوربین دزدگیر کلاسیک، دوربین های وای فای، دوربین ثبت وقایع خودرو، دزدگیر اماکن، دوربین بیبی کم و... در این سایت برای استفاده ی شما قرار داده شده است. شما با مراجعه و جستجویی ساده در سایت دوربین مارکت می توانید از انواع محصولاتی که به شما پیشنهاد داده می شود بهره ببرید. اکثر این محصولات از بین بهترین برندهای دنیا انتخاب شده اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

از جمله  قوی ترین و مطمئن ترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار که از طریق سایت دوربین مارکت نیز می توانید آن را مشاهده و تهیه کنید، دوربین مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1200emp-a است. دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a با برخورداری از میکروفون داخلی که امکان شنود صدای محیط را محیا می کند، دارای کیفیت فول اچ دی می باشد که قابلیت دید در در شب تا فاصله 50 متری را نیز پشتیبانی می کند. دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a که از تمامی امکانات و ویژگی های مهم و حیاتی یک دوربین مدار بسته مطمئن برخوردار است، به دلیل قیمت فوق العاده مناسبی که دارد، یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین دوربین های مدار بسته در بین مخاطبان و خریداران سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مارکت/ دید در شب / دستگاه IPC-HFW4431T

 

به لطف پیشرفت های روز افزون تکنولوژی و فناوری، حق انتخاب مردم در تمامی زمینه ها حتی خریداری سیستم های امنیتی و نظارتی در حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. فراوانی حق انتخاب در عین مزایایی که به همراه دارد، ممکن است برای افرادی که تجربه چندانی در خریداری این گونه محصولات ندارد کارد را دشوار کنند. گزینه های زیاد نیز ممکن است باعث سردرگمی افرادی شود که برای اولین بار قصد استفاده از این خدمات را دارند. قطعا خرید سیستم امنیتی برای افرادی که اطلاعات خاصی در این زمینه ندارد، کار ساده ای نخواهد بود. محصولات متنوع، شرکت های سازنده با نام های تجاری بزرگ و همچنین انواع مختلف دوربین ها و سیستم های امنیتی و نظارتی که انتخاب را برای هر فرد حرفه ای و تازه کاری سخت و دشوار می کند. کمک گرفتن از کارشناسان فنی متخصص امور امنیتی برای خرید سیستم ها و دوربین های مدار بسته، فکر خوبی خواهد بود. امروزه دوربین های مدار بسته از تکنولوژی های همانند حسگرهای مادون قرمز، دوربین مدار بسته دید در شب، نورهای ال ای دی برای بالا بردن کیفیت تصاویر ثبت شده در شب و ... بهره می برند که بر عملکرد آنها تاثیر بسزایی داشته است.

سایت دوربین مارکت از جمله سایت های است که  سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعالیت می کند. متخصصین و کارشناسانی که در دوربین مارکت فعال هستند می توانند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کندکارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند. از جمله توصیه ها و پیشنهاداتی که برای دوربین های مدار بسته به شما داده می شود، دوربین IPC-HFW4431T از محصولات برند معروف داهوا می باشد. دستگاه IPC-HFW4431T با پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های روز دوربین های مدار بسته همانند قابلیت دید در شب، دوربین 4 مگا پیکسلی با ثبت تصاویر با کیفیت اچ دی و بدنه فللزی مقاوم برابر آب، گرد و غبار به بازار عرضه می شود. تمامی ویژگی های گفته شده و دانستن اینکه دستگاه IPC-HFW4431T از تولیدات شرکت داهوا، یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا، ب هر خریداری را می تواند قانع به خریداری آن کند.



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مارکت / دستگاه XVR5232AN-X / دوربین سیم کارت خور

 

شرکت ها و سایت های فراوانی وجود دارند که در عرصه ارائه خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کنند. تعداد بی شمار این شرکت ها و سایت ها نشان از تقاضای بالا و نیاز این نوع سیستم ها در هر مکانی است. سایت دوربین مارکت را می توان یکی از سایت های معتبر و تخصصی در عرصه فروش خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی در کشور دانست. مشتری و کسی که قصد آشنایی با دوربین های مدار بسته یا دیگر سیستم های امنیتی و نظارتی همانند دزدگیر اماکن، دوربین خودرو، دوربین سیم کارت خور و ... را دارد می تواند با مراجعه به سایت دوربین مارکت علاوه بر مشاهده  تنوع بالا محصولات، با مطالعه مطالب مفید و توضیحاتی که درباره هر محصول داده شده است با جدیدترین تکنولوژی های بکار رفته در دوربین های مدار بسته و عملکرد آنها آشنا شود. علاوه بر این، مشتریان می توانند برای کسب راهنمایی قبل از خرید از تجربه و مهارت کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت برای انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم امنیتی و نظارتی موردنیاز خود استفاده کنند.

امروزه شاهد مدل های مختلف و متنوعی از دوربین های مدار بسته هستیم. پس از دوربین های آنالوگ، شاهد عرضه دوربین های مدار بسته وایرلس و آی پی بودیم. هم اکنون دوربین سیم کارت خور را می توان یکی از جدیدترین تکنولوژی های دوربین های مدار بسته دانست. دوربین سیم کارت خور به دلیل قابلیت نصب سیم کارت بر روی آن و فعال سازی بسته اینترنت سیم کارت، می تواند به صورت مستقل از مودم و کابل اتصال به اینترنت وصل شود. همین باعث شده است دوربین سیم کارت خور به سرعت به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شود.

یک سیستم امنیتی و نظارتی تنها از یک دوربین مدار بسته و مانیتور تشکیل نمی شود! برای نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی به دستگاه های متعددی نیاز است. از جمله دستگاه های مورد نیاز برای انجام این کار، دستگاه های ضبط تصاویر و صدا می باشد. دستگاه XVR5232AN-X یکی از دستگاه های آنالوگ تولید شده توسط شرکت معروف و معتبر داهوا می باشد که علاوه بر بهره مندی از قیمت مناسب، از ویژگی های خوبی برخوردار است که می تواند پاسخگوی خواسته های مشتریان خود باشد.

دوربین مارکت / دستگاه XVR5232AN-X / دوربین سیم کارت خور

 

شرکت ها و سایت های فراوانی وجود دارند که در عرصه ارائه خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کنند. تعداد بی شمار این شرکت ها و سایت ها نشان از تقاضای بالا و نیاز این نوع سیستم ها در هر مکانی است. سایت دوربین مارکترا می توان یکی از سایت های معتبر و تخصصی در عرصه فروش خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی در کشور دانست. مشتری و کسی که قصد آشنایی با دوربین های مدار بسته یا دیگر سیستم های امنیتی و نظارتی همانند دزدگیر اماکن، دوربین خودرو، دوربین سیم کارت خورو ... را دارد می تواند با مراجعه به سایت دوربین مارکت علاوه بر مشاهده  تنوع بالا محصولات، با مطالعه مطالب مفید و توضیحاتی که درباره هر محصول داده شده است با جدیدترین تکنولوژی های بکار رفته در دوربین های مدار بسته و عملکرد آنها آشنا شود. علاوه بر این، مشتریان می توانند برای کسب راهنمایی قبل از خرید از تجربه و مهارت کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت برای انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم امنیتی و نظارتی موردنیاز خود استفاده کنند.

امروزه شاهد مدل های مختلف و متنوعی از دوربین های مدار بسته هستیم. پس از دوربین های آنالوگ، شاهد عرضه دوربین های مدار بسته وایرلس و آی پی بودیم. هم اکنون دوربین سیم کارت خور را می توان یکی از جدیدترین تکنولوژی های دوربین های مدار بسته دانست. دوربین سیم کارت خور به دلیل قابلیت نصب سیم کارت بر روی آن و فعال سازی بسته اینترنت سیم کارت، می تواند به صورت مستقل از مودم و کابل اتصال به اینترنت وصل شود. همین باعث شده است دوربین سیم کارت خور به سرعت به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شود.

یک سیستم امنیتی و نظارتی تنها از یک دوربین مدار بسته و مانیتور تشکیل نمی شود! برای نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی به دستگاه های متعددی نیاز است. از جمله دستگاه های مورد نیاز برای انجام این کار، دستگاه های ضبط تصاویر و صدا می باشد. دستگاه XVR5232AN-Xیکی از دستگاه های آنالوگ تولید شده توسط شرکت معروف و معتبر داهوا می باشد که علاوه بر بهره مندی از قیمت مناسب، از ویژگی های خوبی برخوردار است که می تواند پاسخگوی خواسته های مشتریان خود باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت دوربین خورشیدی / دستگاه IPC-HFW4431T / doorbinmarket.com

 

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، سایتی است که به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعالیت می کند. انواع دوربین های مدار بسته، دزدگیرهای اماکن محصول برندهای معتبر، ردیاب خودرو، دوربین ماشین، دوربین مدار بسته  بیبی کم و... از جمله محصولاتی هستند که می توانید در این سایت مشاهده کنید. با یک مقایسه کوچک میتوانید متوجه تفاوت قیمت های موجود در بازار و قیمت های محصولات سایت دوربین مارکت شد. به عنوان مثال قیمت دوربین خورشیدی موجود در سایت دوربین مارکت، به نسبت باقی سایت ها و مغازه هایی که دوربین خورشیدی دارند، بسیار مناسب تر و به صرفه تر می باشد. مطالب و اطلاعاتی که سایت دوربین مارکت در اختیار شما قرار می دهد، کار خرید را حتی برای اشخاص بی تجربه و تازه کار نیز راحت و آسان کرده است. شما می توانید با اطلاعاتی که در صفحه محصولات ذکر شده است، با کاربردها و ویژگی های هر محصول آشنا شوید. مسلما هنگامی که متوجه شوید آن دوربین مدار بسته یا دزدگیر برای چه چطور اماکنی مناسب است، انتخاب برای شما نیز آسان تر خواهد شد. در دوربین مارکت شما می توانید محصولات را از نظر کیفیت و کارآیی با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین سیستم امنیتی ممکن با بودجه خودتان را تهیه کنید. علاوه بر اطلاعات درباره محصولات، مطالب وبلاگ نیز در این سایت قرار دارد. با خواندن مطالب وبلاگ، شما اطلاعاتی بسیار مفید و آموزنده ای درباره انواع محصولات و برندهای دنیا کسب خواهید کرد.

سایت دوربین مارکت، از تنوع بالای دوربین های مدار بسته برخوردار می باشد. از جمله دوربین های مدار بسته ای که در این سایت وجود دارد، دوربین IPC-HFW4431T از محصولات برند مشهور داهوا می باشد. دستگاه IPC-HFW4431T با بهره مندی از دوربین 4 مگا پیکسلی که تصاویر را با کیفیت فول اچ دی ثبت می کند، از قابلیت دید در شب با پوشش دهی تا 80 متر را ساپورت می کند. بدنه فلزی دستگاه IPC-HFW4431T برابر آب، گرد و غبار مقاوم می باشد و دارای درجه حفاظت IP67 می باشد که همین امر دستگاه IPC-HFW4431T را به گزینه ای مناسب برای استفاده در فضاهای بیرونی تبدیل می کند. برای مشاهده محصولات دیگر و مشابه دستگاه IPC-HFW4431T می توانید از سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

بیبی کم  / v380دوربین مارکت

 

برای کسانی که تجربه و آشنایی خاصی با محصول مورد نظر خود ندارند، یافتن مکانی که بتوانند علاوه بر محصول مورد نظر با قیمت مناسب، آنها را در خرید نیز راهنمایی کنند، کار دشواری است. با توجه به افزایش فروشگاه های آنلاین و خدماتی که از طریق اینترنت می توان دریافت کرد، بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای تلف کردن وقت خود در بازار و گشتن در مغازه ها، خریدهای خود را از طریق سفارش آنلاین انجام دهند. در رابطه با فروش سیستم های امنیتی و نظارتی،  سایت دوربین مارکت می توان یکی از بهترین مراجع و فروشگاه های حال حاضر در کشور است که می تواند به شما در انتخاب، مشاوره و خرید محصول مورد نظرتان کمک کند. سایت دوربین مارکت به طور تخصصی در حیطه فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته فعالیت می کند، دارای محصولات متنوع با قیمت های عالی می باشد. سایت دوربین مارکت با همکاری با برندهای برتر در زمینه تولید دوربین های مداربسته و همچنین سیستم های امنیتی مختلف، توانسته است اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب کند. قیمت مناسب، تنوع محصولات و دسترسی سریع و راحت به تمامی محصولات در سایت از مزایای دوربین مارکت به شمار می رود.

از جمله محصولاتی که در سایت دوربین مارکت مشاهده خواهید کرد، دوربین های بیبی کم هستند. با توجه به افزایش تقاضا برای دوربین های بیبی کم در سراسر جهان، بسیاری از شرکت های معتبر اقدام به تولید این محصول با تکنولوژی های پیشرفته روز، کرده اند. دوربین مدار بسته دوربین سیم کارت خور بیبی کم V380 یکی از جدیدترین مدل های دوربین های بیبی کم موجود در بازار می باشد. دوربین مدار بسته بیبی کم V380 با پشتیبانی از تکنولوژی دید در شب، حسگرهای مادون قرمز، انتقال صدا به صورت دو طرفه و بهره مندی از دوربین با کیفیت 2 مگا پیکسل می تواند انتظارات مشتریان را به خوبی برآورده کند. یک نکته منحصر به فرد در مورد دوربین مدار بسته بیبی کم V380 این است که این دوربین قابلیت نصب سیم کارت را دارد. بدین ترتیب کافی است با فعال سازی یک بسته اینترنت، عملکرد دوربین مدار بسته بیبی کم V380 را به طور کامل از اینترنت مودم و کابل، مستقل کرد.

دستگاه xvr5108hs-i2، یکی از دستگاه های آنالوگ داهوا می باشد، که قابلیت پشتیبانی از 8 کانال ورودی را دارد. از جمله ویژگی های دستگاه xvr5108hs-i2 می توان به قابلیت پخش تصاویر با کیفیت های مختلف گرافیکی، اشاره کرد. از دیگر خصوصیات دستگاه xvr5108hs-i2، پشتیبانی هارد دیسک تا ظرفیت 6 ترابایت است که می تواند خیال مالکان را بابت حافظه ذخیره سازی راحت کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین  imou  رنجر 2 / دستگاه DH-XVR5216ANX /  دوربین مارکت

رشد تکنولوژی در تمامی زمینه های زندگی ما تاثیر گذار بوده است. امروزه وسایل و ابزارآلاتی که به کمک تکنولوژی کنترل از راه دور برای حفظ امنیت ما ساخته شده اند، رو به افزایش هستند. پیشرفت های تکنولوژی به شکل های مختلف در تمامی ابعاد زندگی ما تاثیر گذار بوده است. از آنجایی که انسان در هر مکان و هر زمانی نیاز به احساس امنیت دارد، تکنولوژی سعی داشته است تا با عرضه پیشرفت های جدید خود، در تامین این حس امنیت به مردم کمک کند. اما پیدا کردن مکانی که بتواند شما را در جریان محصولات جدید و پیشرفت های انجام شده در آنها، قرار دهد کار دشواری خواهد بود. سایت دوربین مارکت می تواند یکی از گزینه های مناسب برای خرید و کسب اطلاعات باشد. سایت دوربین مارکت که سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعال است، می تواند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کند. کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند. دوربین مارکت علاوه بر فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته، دارای مطالب و محتواهای آموزشی فراوانی نیز می باشد. مطالب و اخبار موجود در سایت برای کسانی که به تازگی قصد آشنایی و یا خرید سیستم های امنیتی را دارند، بسیار موثر خواهند بود.

یکی از محصولات جدید و پیشرفته سایت دوبین مارکت، دوربین  imou  رنجر 2 است. دوربین  imou  رنجر 2 با بهره مندی از ویژگی های منحصر به فردی همانند چرخش افقی و عمودی، زاویه دید 115 درجه، پشتیبانی از رم تا ظرفیت 256، دید در شب تا مسافت 10 متر و... یکی از بهترین دوربین های حال حاضر بازار کشور می باشد. از دیگر قابلیت های جالب و کاربردی این دوربین 2 مگا پیکسلی می توان به سنسور های تشخیص حرکت و تشخیص صداهای غیرعادی همانند صدای شکستن یا فریاد، اشاره کرد.

یکی دیگر از محصولاتی که می توانید از طریق سایت دوربین مارکت آن ها را تهیه کنید دستگاه های دی وی آر و ان وی آر می باشند. این دو دستگاه از جمله دستگاه های ضروری و مهم در هر سیستم امنیتی و نظارتی است که در خرید بهترین نوع آن نباید تردید کرد. دستگاه DH-XVR5216ANX یکی از دستگاه های آنالوگ و تولید شرکت داهوا می باشد که با توجه به 16 کانال ورودی و پشتیبانی از چندین فرمت گرافیکی و تصویری و همچنین پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 10 ترابایت، می تواند گزینه ای مناسب برای خریداری باشد.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

دوربین سیمکارتی / دستگاه NVR4216HS-4KS2L / دوربین مارکت

 

به لطف پیشرفت های تکنولوژی، دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی در چند سال اخیر دستخوش تغییر و تحولات بسیاری شده است. اکثر این تغییرات را می توان در عملکرد دوربین های مدار بسته و لوازم جانبی آنها همانند ان وی آر مشاهده کرد. دوربین سیمکارتی در حال حاضر یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دوربین های مدار بسته موجود در بازارهای کشور می باشد. دوربین سیمکارتی، با بهره مندی از قابلیت ها و ویژگی هایی همانند انتقال تصاویر به صورت بی سیم و پشتیبانی از سیمکارت می توان با فعال سازی یک بسته اینترنت بر روی سیمکارت نصب شده بر روی دوربین مدار بسته، عملکرد این دوربین مدار بسته را کاملا مستقل و بی نیاز از مودم و کابل اینترنت دانست.

یک سیستم امنیتی و نظارتی تنها از دوربین مدار بسته و کابل تشکیل نمی شود. تصاویر ضبط شده توسط دوربین ها باید در بخش دیگری ثبت، نگه داری و اجرا شوند. یک دستگاه که هنگام نصب دوربین سیمکارتی یا هر نوع دوربین تحت شبکه ای مورد نیاز است، دستگاه ان وی آر می باشد. شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته، همزمان دستگاه های جانبی هماهنگ با آنها را نیز به بازار عرضه می کنند. دستگاه NVR4216HS-4KS2L، از جمله تولیدات شرکت داهوا است که با اکثر دوربین های تحت شبکه هماهنگی و همخوانی بالایی دارد. دستگاه NVR4216HS-4KS2L با وجود 16 کانال ورودی ای که دارد به راحتی قادر است از دو عدد هارد دیسک تا ظرفیت 6 ترابایت پشتیبانی کند.

در صورتی که قصد خرید سیستم های امنیتی و نظارتی از مکانی مطمئن با تنوع محصولی بالا را دارید، سایت دوربین مارکت می تواند مقصد بسیار مناسبی برای شما باشد. سایت دوربین مارکت را می توان یکی از معتبرترین و تخصصی ترین سایت هایی فعال در زمینه فروش و نصب انواع سیستم های امنیتی و نظارتی دانست. سایت دوربین مارکت بهره مندی از تنوع بالای محصولات و برندهای معتبر جهانی، قادر خواهد بود به خوبی پاسخگوی خواسته ها و نیازهای امنیتی مشتریان خود باشد. مدل های مختلف دوربین های مدار بسته همانند دوربین سیمکارتی، دوربین خورشیدی، دوربین های آی پی، دزدگیر اماکن، دزدگیر خودرو، دوربین خودرو و... از تولیدات شرکت های معتبر و معروف جهانی را می توانید از طریق سایت دوربین مارکت، خریداری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین خورشیدی / دستگاه 2108HS-4KS2/ doorbinmarket.com

دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی هماهنگ با پیشرفت های روز جهان، در حال تغییر و ارتقای خود می باشد. بسیاری از تکنولوژی های جدید که برای استفاده در لوازم خانگی و یا صنعت خودرو به کار می روند، در سیستم های امنیتی و نظارتی نیز استفاده می شوند. همانند ساخت دوربین خورشیدی  یا دوربین های سیم کارت خور که متناسب با نیاز و تقاضای مخاطبین و بازار تولید می شوند. دوربین هایی همانند دوربین خورشیدی که نیازی به منبع تغذیه ای بجز نور خورشید ندارد، می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند و یا در صورت قطع شدن برق، از دسترس خارج نشود. استفاده از چنین تکنولوژی های مفید و کاربردی در سیستم های امنیتی و نظارتی، کاربرد و عملکرد این سیستم ها را در حد قابل توجهی، افزایش داده است.

تهیه کردن سیستم های امنیتی و نظارتی با جدیدترین تکنولوژی روز جهان، از طریق آنلاین نیز میسر می باشد. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، سایتی است که  سالیان سال است به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش سیستم های امنیتی و همچنین انواع محصولات مورد نیاز این سیستم ها، فعالیت می کند، از جمله سایت هایی است که شما می توانید از خدمات آن بهره ببرید. شما با مراجعه به سایت دوربین مارکت می توانید تنوع بالا و کیفیت محصولات آن را از نزدیک مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. به محض ورود به این سایت شما متوجه تنوع برند و محصولات این سایت خواهید شد.

از جمله محصولات مورد نیاز در سیستم های امنیتی و نظارتی، دستگاه ان وی آر می باشد. دستگاه ان وی آر، که یک دستگاه ضبط کننده برای دوربین های مدار بسته سری IP می باشد، در چندین نوع و سطح موجود می باشند. یکی از بهترین دستگاه های ان و ی آر موجود در بازار، دستگاه 2108HS-4KS2 محصول برند داهوا است. دستگاه 2108HS-4KS2 یک دستگاه ضبط 8 کانال و تحت شبکه اس که امکان پشتیبانی از دوربین های 8 مگا پیکسلی را نیز دارد. خروجی های HDMI و VGA را نیز قادر به پشتیبانی می باشد. از جمله ویژگی های بی نظیر دستگاه 2108HS-4KS2، قابلیت اتصال به هارد اکسترنال تا ظرفیت 8 ترابایت است. هر دو محصول دوربین خورشیدی و دستگاه 2108HS-4KS2 در سایت دوربین مارکت موجود می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین سیم کارتی / دستگاه  2108HS-4KS2/ doorbinmarket.com

 

با توجه به افزایش جرم و جنایت و خطراتی که جان و مال مردم را تهدید می کنند، تقاضا و استفاده از انواع سیستم های نظارتی و امنیتی روز به روز در حال افزایش است. امروزه در تمامی مراکز تجاری و منازل شاهد دوربین های مدار بسته مختلفی هستیم که متناسب با محیط پیرامون خود، انتخاب شده اند. با پیشرفت هایی تکنولوژی برای دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی به همراه داشته است، تنوع محصولات دوربین های مدار بسته و لوازم جانبی آنها نیز به طرز قابل توجهی بیشتر شده است. امروزه شاهد دوربین سیم کارتی که قابلیت برقراری تماس را دارند، دوربین های خورشیدی که انرژی خود را از نور خورشید تامین می کنند، دوربین های خودرو که با حسگرهای به کار رفته در خود قادر به هشدار پیش از برخورد با سطوح هستند و ... بسیاری مدل جدید دیگر هستیم.

پیشرفت دوربین های مدار بسته به تنهایی کافی نیست. در کنار پیشرفته تر کردن تکنولوژی به کار رفته در دوربین های مدار بسته باید تمامی لوازم دیگری که برای سیستم امنیتی و نظارتی ضروری محسوب می شوند نیز هماهنگ با آنها پیشرفت کنند تا عملکرد و امنیت بهتری داشته باشند. دستگاه ان وی آر نیز با توجه به نقش حیاتی و مهمی که در سیستم های امنیتی و نظارتی ایفا می کند، از این قاهده مستثنی نیست. دستگاه  2108HS-4KS2 از محصولات مطمئن و پر فروش شرکت معتبر و معروف داهوا، یکی از پیشرفته ترین دستگاه های ان وی آر حال حاضر بازار کشور می باشد. دستگاه  2108HS-4KS2 که یک دستگاه ضبط و نگه داری تصاویر و صداهای ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته می  باشد، یک دستگاه 8 کانال ورودی برای دوربین های مدار بسته IP می باشد. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، دستگاه  2108HS-4KS2 با پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 8 ترابایت و برخورداری از خروجی هایی با کیفیت اچ دی ام آی و وی جی ای می تواند تصاویر زنده و ضبط شده را با شفافیت بسیار بالایی پخش کند.

دستگاه  2108HS-4KS2 و انواع مختلف دیگر دوبین های مدار بسته همانند دوربین سیم کارتی را می توانید از طریق سایت دوربین مارکت سفارش دهید. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین سایت های فعال در زمینه فروش و نصب دوربین های مدار بسته و انواع سیستم های امنیتی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دی وی آر / دستگاه ipc-hdw4431em-as/ دوربین مارکت

 

یکی از محصولات شرکت داهوا که از طریق سایت دوربین مارکت قابل تهیه و خریداری می باشد، دوربین مدار بسته مدل ipc-hdw4431em-as است. این مدل دوربین مدار بسته که نام دیگر آن،  دوربین ipc-hdw4431em-as است، جزو سری IP دوربین های مدار بسته شرکت داهوا است، و از نوع فیلمبرداری آن با کیفیت اچ دی می باشد. دستگاه ipc-hdw4431em-as از یک دوربین دام 4 مگا پیکسلی بهره می برد که قابلیت دید در شب تا مسافت 50 متری را به خوبی قادر به پوشش دهی می کند. جنس بدنه دستگاه ipc-hdw4431em-as از نوع فلزی است که این دستگاه را برابر ضربه و همچنین آب، گرد و غبار مقاوم می کند. یکی از خصوصیت های بسیار کاربردی دستگاه ipc-hdw4431em-as، میکروفون داخلی این دستگاه می باشد. بهره مندی از میکرفون داخلی با کیفیت که به خوبی می تواند صدای محیط را نیز ثبت کند، ضبط تصاویر و صدار به طور همزمان برای این دستگاه امکان پدیر شده است. به لطف پشتیبانی از شبکه، دستگاه ipc-hdw4431em-as قادر به ارسال مستقیم و مستل تصاور به دستگاه ان وی آر است. یکی از کاربردهایی بسیار خوبی که دستگاه ipc-hdw4431em-as می تواند به مشتریان خود ارائه دهد، قابلیت پلاک خوانی است. دستگاه ipc-hdw4431em-as به علت بهره مندی از قابلیت یکسان سازی نور بکار رفته در این دوربین مدار بسته و همچنین دید در شب کیفیت قابل قبولی آن ، می توان به عنوان دوربین پلاک خوان مقرون به صرفه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه سیستم های امنیتی، انواع دوربین های مداربسته و انواع دزدگیر فعالیت می کند. شما در این سایت می توانید برندهای متنوع و محصولات مختلفی را یافته و با قیمت مناسب تهیه کنید. تمامی لوازم مورد نیاز برای نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی همانند دستگاه ان وی آر، دستگاه دی وی آر و ... در سایت دوربین مارکت موجود می باشد. کیفیت بالا و تنوع بسیاری زیادی که سایت دوربین مارکت به شما ارائه می دهد در هیچ مغازه ای یافت نمی شود. حتی اشخاصی که هیچ تجربه ای در زمینه خرید دوربین های مداربسته، دزگیر اماکن و دزدگیر ماشین دارند با مراجعه به سایت دوربین مارکت و با خواندن مطالب و استفاده از اطلاعاتی که در اختیار آنها گذاشته شده است،  اقدام به خرید موارد موردنظر خود کنند. امکان مقایسه محصولات از نظر کیفیت و کاربرد و همچنین قیمت مناسب و تخفیفاتی که در این سایت وجود دارد، شما را مشتاق خرید از دوربین مارکت خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a / دزدگیر فایروال f9 /doorbinmarket.com

 

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com از جمله سایت های فعال در زمینه فروش و نصب سیستم های امنیتی و نظارتی مختلف و همچنین انواع دوربین های مداربسته است. با توجه به تنوع برند و محصولات مختلفی که در سایت دوربین مارکت قرار دارد، این سایت را تبدیل به یکی از بهترین گزینه های خرید اینترنتی سیستم های امنیتی و نظارتی تبدیل کرده است. محصولاتی همانند دوربین مدار بسته بی سیم و با سیم، انواع دوربین لامپی، دوربین ماشین و... را می توانید به راحتی از طریق مراجعه به دوربین مارکت تهیه کنید. چندین سال تجربه در این حیطه و بهره مندی از کارشناسان و متخصصین با تجربه، دوربین مارکت را مقصد مناسبی برای افراد تازه کار برای مشورت و افراد حرفه ای برای خرید، است. متخصصین فعال در سایت دوربین مارکت، می توانند به شما کمک کنند تا با توجه به محیطی که قصد نصب سیستم و یا دوربین مداربسته را دارید بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید.

ازجمله محصولات برند پرفروش و محبوب در بین خریداران که در سایت دوربین مارکت نیز می توانید آن را پیدا کنید، دوربین های برند داهوا می باشند. برند داهوا که یکی از معتبرترین و پیشروان در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی است، با تنوع محصولات و کیفیت بالایی که دارد قادر به جلب رضایت مشتریان خود تا به امروز بوده است. داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a یکی از محصولات محبوب و پر فروش این برند است که با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی ها روز و همچنین قیمت فوق العاده مقرون به صرفه ای خود، توانسته است به سرعت جای خود را در پرفروش ترین محصولات بازار اثبات کند.

از سوی دیگر، محصولات دیگری بجز دوربین های مدار بسته نیز در سایت دوربین مارکت موجود می باشد. یکی از بهترین دزدگیرهای اماکن حال حاضر بازار یعنی دزدگیر فایروال f9 را می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کنید. دزدگیر فایروال f9 با پشتیبانی از تلفن کننده شهری و تلفن کننده سیم کارتی، یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین دزدگیرهای موجود در بازار می باشد. اگر قصد آشنایی بیشتر با دزدگیر فایروال f9 و همچنین دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a را دارید می توانید به سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مارکت / دستگاه DH-XVR1B16 / دوربین سیم کارتی

 

هر کسب و کاری برای مقابله با خطراتی همانند سرقت و آتش سوزی به سیستم های امنیتی و نظارتی نیاز دارد. امروزه علاوه بر صاحبان کسب و کار، بسیاری از مالکان منازل نیز از دوربین های مدار بسته در منازل خود استفاده می کنند. به طور حتم، خریداری سیستم های امنیتی و نظارتی برای افراد بی تجربه در این زمینه، کار دشواری است. با وجود شرکت های بزرگ و شناخته شده در عرصه تولید سیستم های امنیتی و نظارتی، انتخاب محصول مورد نیاز نیز سخت تر از گذشته شده است.. نام های معتبری که نشان از کیفیت بالای محصولات آن ها است. تنوع محصولاتی که این شرکت ها به کاربران و بازار عرضه می کنند، انتخاب را بسیار دشوار کرده اند. اگر به دنبال جایی هستید که دارای تنوع فراوان محصولات با بالاترین کیفیت هستید، ما دوربین مارکت را به شما پیشنهاد می دهیم. سایت دوربین مارکت، با تجربه ای که در طول سالیان از طریق فعالیت تخصصی در زمینه فروش، نصب و خدمات انواع سیستم های امنیتی و نظارتی کسب کرده است، می تواند از جهات مختلف به شما کمک کند تا خرید و انتخابی صحیح و مناسب داشته باشید.

تکنولوژی های به کار رفته در دوربین های مدار بسته هر روز در حال پیشرفت است. از جدیدترین پیشرفت ها و تحولاتی که در دوربین های مدار بسته رخ داده است، قابلیت نصب و فعال سازی سیم کارت بر روی آنها می باشد. دوربین سیم کارتی، که به دلیل سیم کارتی که بر روی آن نصب است، می تواند بدون نیاز به هیچگونه اتصال به مودم و یا کابل، تنها از طریق فعال سازی بسته اینترنت سیم کارت به اینترنت و شبکه متصل می شود.

یگی دیگر از دستگاه هایی که در نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی نقشی مهم ایفا می کند، دستگاه های ضبط هستند. این دستگاه ها دارای انواع مختلفی هستند که متناسب با نوع آنالوگ یا تحت شبکه بودن دوربین انتخاب می شوند. دستگاه DH-XVR1B16 یکی از دستگاه های آنالوگ شرکت داهوا می باشد. دستگاه DH-XVR1B16 به دلیل پشتیبانی از 16 کانال ورودی دوربین مدار بسته با کیفیت دوربین مگا پیکسلی، می تواند یک گزینه مطمئن و امن برای قرار دادن در سیستم امنیتی و نظارتی شما باشد.



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین هایک ویژن / دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 /doorbinmarket.com

 

همه دوست دارند با کمترین هزینه ممکن، محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنند. انتخاب مکانی که بتوان از پاسخگوی همچین درخواست هایی از سوی مشتریان باشد، کار دشواری می باشد. کسانی که تجربه خرید محصولاتی همانند سیستم امنیتی و نظارتی ندارند و برای اولین بار قصد خرید و استفاده از این سیستم ها را دارند، به سمت خرید محصولات برندهای معروف و نام شنا می روند. شرکت ها و برندهای نام آشنایی همانند هایک ویژن وجود دارند که جزو برترین و بزرگترین تولید کننده های سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا می باشند. دوربین هایک ویژن یکی از بهترین و قابل اعتمادترین دوربین های مدار بسته حال حاضر در بازار می باشد. مطمئنا خرید برند معتبر و مطمئنی همانند دوربین هایک ویژن برای همگی می تواند حس امنیت به همراه داشته باشد. اگر به دنبال سایتی هستید که بتوانید دوربین هایک ویژن و دیگر محصولات این برند معروف را تهیه کنید، می توانید از سایت هایی همانند سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com دیدن کنید.

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com،  سایتی است که  سالیان سال است به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش سیستم های امنیتی و همچنین انواع محصولات مورد نیاز این سیستم ها، فعالیت می کند، از جمله سایت هایی است که شما می توانید از خدمات آن بهره ببرید. شما با مراجعه به سایت دوربین مارکت می توانید تنوع بالا و کیفیت محصولات آن را از نزدیک مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. دوربین های مدار بسته، دزدگیر اماکن، دزدگیر ماشین، ردیاب خودرو، دوربین پلاک خوان و ... از جمله محصولاتی هستند که می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کنید.

از جمله شرکت هایی که سایت دوربین مارکت اکثر محصولات آن را در سایت خود قرار داده است، برند معروف و معتبر داهوا می باشد. دوربین dh-ipc-hdw2531t-as-s2 یکی از تولیدات شرکت داهوا می باشد که در سری دوربین های مدار بسته IP این شرکت قرار دارد. دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2، دوربین مدار بسته 5 مگا پیکسلی ای است که از ویژگی دید در شب تا فاصله 80 متری، برخوردار است. حسگرهای مادون قرمز به کار رفته در دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 و همچنین بدنه فلزی ضد آب، ضد گرد و غبار این دوربین مدار بسته را برای استفاده در فضاهای بیرونی نیز به یک گزینه عالی تبدیل کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp/ دوربین داهوا/ دوربین مارکت

سایت دوربین مارکت یکی از معتبرترین سایت های فعال در زمینه دوربین های مدار بسته و انواع سیستم های امنیتی و نظارتی در کشور می باشد. سایت دوربین مارکت با در اختیارداشتن کادری متشکل از کارشناسان فروش و نصب که توانایی راهنمایی خریداران را نیز دارند، می تواند مقصدی مناسب برای افرادی که به تازگی قصد خریداری دوربین های مدار بسته و یا هر نوع سیستم امنیتی و نظارتی دیگر را دارند، باشد. از سوی دیگر، به دلیل بهره مندی از تنوع بالای محصولات و همکاری با شرکت های معتبر و معروف فعال در سیستم های امنیتی و نظارتی همانند داهوا و شیائومی و ... برای افراد حرفه ای و کسانی که قصد به روز رسانی سیستم های امنیتی و نظارتی خود را نیز دارند، سایت دوربین مارکت بهترین و در دسترس ترین بازار آنلاین به شمار می رود.

از جمله پر فروش ترین محصولات این روزهای سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان انواع دوربین داهوا دانست. برند داهوا که از معروف ترین و فعال ترین برندهای تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی دنیا می باشد، از پیشروان در صنعت تکنولوژی و نوآوران نیز محسوب می شود. محصولات داهوا شامل دوربین های مدار بسته بی سیم، دوربین مدار بسته با سیم، دوربین های سیم کارت خور، دوربین های بیبی کم و ... می شود. با توجه به تنوع محصولات و کاربردهای آنها، می توان متوجه شد که برند داهوا سعی داشته است تمامی خواسته ها و نیازهای مشتریان خود را در نظر گرفته و مطابق با آنها تکنولوژی و محصولات خود را گسترش دهد. همانند دوربین داهوایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

 یکی از مدل های پرفروش دوربین داهوا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp است که در دسته دوربین های اقتصادی قرار دارد. دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp ازجدیدترین مدل های دوربین های آنالوگ برند داهوا است که دارای بدنه ای فلزی و دوربینی 5 مگا پیکسلی می باشد. همانند دیگر هم سطحان خود، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp نیز دارای قابلیت های دید در شب و ضد آب و ضد گرد و غبار است. بهره مندی از امکانات ذکر شده و همچنین قیمت فوق العاده مناسب آن، کافی است تا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp به یکی از محبوب ترین دوربین های برند داهوا تبدیل شود.



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مداربسته بی سیم فیش آی /  دستگاه NVR4232-4KS2 / دوربین مارکت

 

با افزایش خطرات و تهدیداتی که در جامعه وجود دارند و هر روز جان و مال ما و عزیزان ما را تهدید می کننند، نیاز به احساس امنیت از طرق مختلف بیش از گذشته احساس می شود. استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی تا حد بسیار زیادی می تواند در تامین امنیت شهروندان، کمک کند. بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا با ورود به عرصه تولید سیستم های امنیتی باعث پیشرفت و توسعه بیشتر آن شده اند. انواع دوربین های مداربسته با توانایی ها و قابلیت های مختلف تولید شده اند که با توجه به نیاز و موارد استفاده کاربران، امکان استفاده از آنها وجود دارد. پس از شیوع کرونا اکثر کسب و کارها به سمت فروش اینترنتی رفته اند. شرکت های خدمات امنیتی و نظارتی نیز شامل کسب و کارهایی هستند که از طریق اینترنت اقدام به عرضه محصولات خود به مشتراین می کنند. سایت دوربین مارکت از جمله معتبرترین سایت های عرضه سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد که از تنوع بالای محصولات برخوردار است. کیفیت محصولات موجود در سایت دوربین مارکت را می توان از نام ها بزرگ و شناخته شده این عرصه به راحتی تشخیص داد.

از جمله محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، می توان به دوربین بی سیم فیش آی اشاره کرد. دوربین های مداربسته FishEye یا چشم ماهی، قادر است تصاویر را با زاویه دید 180 یا 360 درجه ثبت کنند. همچین قابلیتی به کاربران اجازه می دهد تا برای محیط های باز از تعداد دوربین های کمتری استفاده کند. دوربین مداربسته بی سیم فیش آی برای استفاده در مکان های با سقف بلند بسیار مناسب و کاربردی هستند.

یکی دیگر از محصولات بسیار کاربردی و ضروری سیستم های امنیتی و نظارتی که می توان در سایت دوربین مارکت مدل های مختلف آن را پیدا کرد، دستگاه ان وی آر می باشد. هر دوربین مدار بسته ای که تحت شبکه کار می کند به یک دستگاه ان وی آر نیاز دارد. دستگاه NVR4216HS-4KS2 یکی از محصولات پرفروش و بسیار قوی شرکت معتبر و معروف داهوا می باشد که قادر به پشتیبانی از دوربین های مدار بسته با کیفیت 8 مگا پیکسلی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین سیم کارت خور / دستگاه NVR4832-4KS2 / دوربین مارکت

 

از آنجایی که نصب دوربین مدار بسته تبدیل به یکی از ضروریات و اولویت های هر کسب و کاری شده است، شرکت های سازنده سیستم های امنیتی و نظارتی با عرضه محصولات متنوع و کاربردی خود سعی در جلب رضایت مشتری و جذب مخاطبین بیشتر دارند. از جمله تکنولوژی های جدید بکار رفته در سیستم های دوربین مدار بسته می توان به دوربین سیم کارت خور، دوربین خورشیدی و انواع دوربین بی سیم و تحت شبکه اشاره کرد. علاوه بر دوربین های متنوع، شرکت های عرضه کننده و فروش آنها نیز به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده اند. در کشورمان نیز، فعالان در این عرصه در چند سال اخیر به شکل عجیبی بیش از گذشته شده اند. برای کسانی که برای اولین بار قصد خرید دوربین مدار بسته دارند، پیدا کردن مکانی که بتواند تنوع، کیفیت و قیمت مناسب را در یک جا داشته باشد، کار دشوار است. این مشکلات برای تمام افرادی که برای اولین بار قصد خرید سیستم امنیتی و نظارتی را دارند، پیش می آید. سایت دوربین مارکت با توجه به قدمت و تجربه ای که در فروش، نصب و تعمیر سیستم های امنیتی اعم از دزدگیر، دوربین مدار بسته و انواع دستگاه های دیگر سیستم های امنیتی و نظارتی دارد، یک گزینه مطمئن برای خریداری سیستم امنیتی و نظارتی مورد نظر شما  می باشد.

برای نگه داری تصاویر و صداهایی که توسط دوربین های مدار بسته ضبط می شوند، سیستم های امنیتی و نظارتی به فضایی جهت انجام این کار نیاز دارند. برای دوربین های مدار بسته تحت شبکه این دستگاه یکی از اولویت های اصلی آن سیستم امنیتی به شمار می رود. دستگاه ان وی آر، وظیفه نگه داری تصاویر و صداهایی که توسط دوربین های مدار بتسه ضبط می شوند را بر عهده دارد. شرکت های بزرگ در کنار دوربین های مدار بسته، اقدام به تولید دستگاه ان وی آر نیز می کنند. دستگاه NVR4832-4KS2 یکی از محصولات پر فروش و مطمئن برند معروف و معتبر داهوا می باشد. دستگاه NVR4832-4KS2 با عملکرد تحت شبکه خود و پشتیبانی از دوربین های 8 مگا پیکسلی می تواند یک گزینه عالی برای سیستم امنیتی و نظارتی شما باشد.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مارکت/دزدگیر سایلکس sg8/dh-hac-b2a21p

 

برای کسانی که برای اولین بار قصد استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی را دارند، پیدا کردن مکانی که بتواند تنوع، کیفیت و قیمت مناسب را در یک جا داشته باشد، کار بسیار دشواری خواهد بود. این مشکلات برای تمام افرادی که برای اولین بار قصد خرید سیستم امنیتی و نظارتی را دارند، پیش می آید. قطعا بهره مندی از لوازم امنیتی همانند انواع دوربین مدار بسته با قابلیت های مناسب و یا لوازم امنیتی دیگری همانند دزدگیر اماکن، دزدگیر ماشین و ...از ضروریات زندگی جوامع امروزی شده اند. حتی بسیاری از کسب و کارهای قدیمی نیز اقدام به نصب دوربین های مداربسته و دوربین های بیسیم کرده اند. این امر از نیاز مردم به ایجاد حس اطمینان و امنیت نسبت به مال و اموال خود، نشان می دهد. قطعا این امری طبیعی است که انسان بخواهد از متعلقات و املاک خود محافظت کند. ایده ها و کاربردهای فراوانی که سیستم های امنیتی به افراد ارائه می دهند، هر شخصی را ترغیب و تشویق به استفاده از آن ها می کند. سایت دوربین مارکت با برخورداری از تنوع بالای محصولات و پشتیبانی و خدمات پس از فروش می تواند از بسیاری جهات به مشتریان خود کمک های فراوانی کند.

از جمله محصولاتی که می توان در دوربین مارکت مشاهده کرد، محصولات برند معروف و معتبر داهوا هستند. یکی از این محصولات دوربین مدار بسته مدل dh-hac-b2a21p می باشد که در دسته محصولات مقرون به صرفه این شرکت قرار دارد. دوربین مدار بسته dh-hac-b2a21p با بهره مندی از کیفیت بالای دوربین و ضدآب و ضد خاک بودن و همچنین پشتیبانی از ویژگی دید در شب، یکی از محصولات پر فروش و محبوب در بازار دوربین های امنیتی و نظارتی می باشد.

یکی دیگر از ضروریات در بسیار از مناطق مسکونی و تمامی اماکن کسب و کار، دزدگیر اماکن می باشد. محصولات متنوع و مختلفی برای دزدگیر اماکن در سایت دوربین مارکت موجود می باشد. یکی از بهترین دزدگیر اماکن موجود در بازار، دزدگیر سایلکس sg8 می باشد. این برند فوق العاده مشهور که جزو معروف ترین سازنده های دزدگیر اماکن نیز می باشد، این مدل از دزدگیر اماکن خود را به دو حالت سیم کارت و تلفن کننده مجهزه کرده است.  برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید دوربین مدار بسته dh-hac-b2a21p و دزدگیر سایلکس sg8 می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر فایو / دوربین dh-hac-hfw1400tp/ دوربین مارکت

 

بسیاری از کسانی که به دلیل مشغله کاری و یا مشکلات دیگر نمی توانند به طور مداوم در منزل و یا محل کار خود حضور داشته باشند، اغلب مایل به استفاده از انواع دزدگیر و دوربین های امنیتی و نظارتی برای برای تامین امنیت محیط داخلی و بیرونی محیط مورد نظر خود هستند. با توجه به به رقابت شدیدی که در فروش و نصب محصولات سیستم های امنیتی و نظارتی وجود دارد، نه تنها خرید این محصولات کار دشواری می باشد، بلکه انتخاب بهترین گزینه نیز از همیشه سخت تر شده است. به همین دلیل سایت دوربین مارکت با ارائه جدیدترین اطلاعات و توضیحات درباره محصولات موجود در سایت دوربین مارکت سعی در کمک به خریداران این محصولات دارد. سایت دوربین مارکت که سالیان سال است در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی مشغول به فعالیت است، با در اختیار داشتن کادری مجرب و با تجربه قادر خواهد بود بهترین راهنمایی و توصیه را در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهد.

یکی از محصولاتی که در مورد خرید دزدگیر می توان به مخاطبان و کسانی که قصد خرید این محصول را دارند می توان پیشنهاد داد، دزدگیر فایو می باشد. دزدگیر فایو که یکی از مقرون به صرفه ترین دزدگیرهای اماکن موجود در بازار می باشد. دزدگیر فایو با پشتیبانی از 4 زون و بهره مندی از قابلیت شنود محیط و مجهز به آنتن های تلسکوپی که دریافت امواج رادیویی را امکان پذیر می کند، یکی از مجهزترین و با کیفیت ترین دزدگیرهای اماکن است که می توانید با قیمت مناسب از دوربین مارکت تهیه کنید.

یکی دیگر از محصولات پرفروش و قابل اعتماد که در سایت دوربین مارکت موجود است و می توانید مشاهده کنید، دوربین dh-hac-hfw1400tp از برند معتبر و معروف داهوا است. دوربین dh-hac-hfw1400tp با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود، یکی از بهترین گزینه های دوربین های مدار بسته حال حاضر بازار سیستم های امنیتی و نظارتی کشور است. پشتیبانی از دید در شب تا 20 متر، چرخش 360 درجه دوربین، در کنار خروجی اچ دی، دوربین dh-hac-hfw1400tp را به یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین دوربین های مدار بسته در دسترس خریداران، تبدیل کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp/ دوربین داهوا 1200 tp/ دوربین مارکت

 

بالا رفتن تقاضا یک محصول یعنی افزایش کسب و کارهای مرتبط! این قانون در تمامی زمینه ها صدق می کند. هنگام خرید محصولاتی همانند سیستم های امنیتی و نظارتی که مستقیما به جان و مال ما مربوط می شوند،  باید نهایت دقت و توجه را صرف کرد. از این رو، یافتن جایی که بتواند به شما در انتخاب و خرید سیستم امنیتی و نظارتی مورد نظرتان کمک و راهنمایی کند، اولویت اصلی قرار دارد. در بازار امروزی کشور، شرکت ها و سایت های بسیار زیادی هستند که در زمینه فروش و مشاوره سیستم های امنیتی فعالیت می کنند. سایت دوربین مارکت را می توان یکی از بهترین مراجع و فروشگاه های حال حاضر در کشور دانست که می تواند به شما در انتخاب، مشاوره و خرید محصول مورد نظرتان کمک کند. سایت دوربین مارکت  که سال های متوالی است به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته فعالیت می کند، دارای محصولات متنوع با قیمت های بی نظیر می باشد. سایت دوربین مارکت با همکاری با برندهای برتر در زمینه تولید دوربین های مداربسته و همچنین سیستم های امنیتی مختلف، توانسته است اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب کند. قیمت مناسب، تنوع محصولات و دسترسی سریع و راحت به تمامی محصولات در سایت از مزایای متعدد سایت دوربین مارکت محسوب می شود.

یکی از محصولات پر فروش این روزهای سیستم های امنیتی و نظارتی دوربین های برند معتبر و مشهور داهوا است. یکی از مدل های پرفروش داهوا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp است که در دسته دوربین های اقتصادی قرار دارد. دوربین های مدار بسته اقتصادی برند داهوا، دوربین هایی هستند که علاوه بر کیفیت و قابلیت های بسیار بالا، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. همین امر باعث شده است که دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp یکی از محبوب ترین دوربین های در بین برندهای دیگر باشد.

یکی دیگر از محصولات جدید و قوی شرکت داهوا، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp است. دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp با بهره مندی از دوربین 5مگا پیکسلی و بدنه فلزی جزو دوربین های آنالوگ برند داهوا به شمار می رود. همانند دیگر هم ترازهای خود، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp نیز از قابلیت های دید در شب، مقاوم برابر آب و گرد و غبار پشتیبانی می کند. اگر قصد تهیه دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp و یا دوربین داهوا 1200 tp را دارید می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp/ قیمت دزدگیر کلاسیک z4 اولترا / دوربین مارکت

 

با افزایش جرم و جنایت و خطراتی که روزانه جان خود و عزیزان ما را تهدید می کنند، نیاز به وجود سیستم های امنیتی و نظارتی روز به روز بیشتر احساس می شود. با توجه به این نیاز و تقاضا شرکت های سازنده این محصولات نیز افزایش پیدا کرده اند. بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا با ورود به عرصه تولید سیستم های امنیتی باعث پیشرفت و توسعه بیشتر آن شده اند. انواع دوربین های مداربسته با توانایی ها و قابلیت های مختلف تولید شده اند که با توجه به نیاز و موارد استفاده کاربران، امکان استفاده از آنها وجود دارد. در ایران هم شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند. با توجه به شیوع کرونا بیشتر کسب و کارها به سمت فروش اینترنتی رفته اند و شرکت های خدمات امنیتی و نظارتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سایت دوربین مارکت از جمله سایت های فعال در این زمینه است. کیفیت و قیمت محصولات موجود در دوربین مارکت با توجه به دیگر سایت های مشابه بسیار شگفت انگیزتر می باشد. قیمت دزدگیر کلاسیک z4 اولترا با توجه به کیفیت فوق العاده ی این محصول بسیار مناسب و عالی است. البته با توجه به تنوع دوربین های مدار بسته و دزدگیرهای مختلفی که اکثر شرکت ها و برندها به بازار عرضه می کنند، پیدا کردن سیستم امنیتی و نظارتی دلخواه، کار چندان دشواری نخواهد بود.

اگر به دنبال برندی شناخته شده در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی هستید، مطمئنا نام داهوا را زیاد به گوشتان خواهد خورد. شرکت داهوا که به طور تخصصی در زمینه تولید و تنظیم سیستم های امنیتی و نظارتی فعال است، در چند سال اخیر یکی از پیشروها در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی بوده است. این برند با عرضه دوربین های مدار بسته متنوع با قیمت و کیفیت عالی توانسته است رضایت بسیاری از مخاطبین را جلب کند. دوربین مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp ازجمله محصولات با کیفیت و همچنین مقرون به صرفه این برند معتبر به شمار می رود. این دوربین با توجه به قیمت مناسبی که دارد از تمامی ویژگی هایی که یک دوربین مدار بسته عالی باید برخوردار باشد، پشتیبانی می کند. ویژگی هایی همانند دید در شب، زاویه دید عالی و همچنین دوربین با کیفیت فول اچ دی از جمله ویژگی های عالی دوربین مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp می باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت دوربین هایک ویژن / دستگاه IPC-HFW2431S-S-S2 / دوربین مارکت

 

اگر تجربه و اطلاعات خاصی در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی ندارد، سایت دوربین مارکت، برای کمک در دسترس شما قرار دارد. شما می توانید با مراجعه به این سایت سیستم امنیتی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین با مطالعه مطالب موجود در این سایت، شما قادر خواهید بود اطلاعات خود را درباره انواع سیستم های امنیتی، دوربین های مدار بسته و تکنولوژی روز جهان، بالا ببرید که مسلما کار انتخاب و خرید را برای شما راحت تر خواهد کرد. محصولات دوربین مارکت تولیدات برندهای معتبر و معروف جهانی هستند که مسلما نام آنها برای همگان آشنا است. برندهایی همانند داهوا، هایک ویژن و شیائومی و... همگی از برندهای معتبر جهانی هستند که محصولات آنها در سایت دوربین مارکت موجود است. تنوع محصول و همچنین قیمت مناسب آنها از ویژگی های بارز سایت دوربین مارکت است. به عنوان مثال،   قیمت دوربین هایک ویژن با توجه به کیفیت دوربین، ویژگی های به کار رفته در آن و نوع اتصال آن، با یکدگیر متفاوت خواهند بود.

تفاوت قیمت در بین محصولات برندهای دیگر نیز مشخص است. دوربین IPC-HFW2431S-S-S2 که یک دوربین مدار بسته تحت شبکه از تولیدات شرکت داهوا می باشد، از جمله محصولات پر فروش و محبوب در بین دوربین های مدار بسته شرکت داهوا می باشد. دوربین  IPC-HFW2431S-S-S2 با بهره مندی از ویژگی دید در شب که تا فاصله 30 متری را نیز پوشش دهی می کند، از دوربین 4 مگا پیکسلی برخوردار است. کیفیت بالای تصاویر و همچنین ویژگی های دیگری همانند ضد آب، ضد گرد و غبار، پشتیبانی از شبکه، زووم و... دوربین  IPC-HFW2431S-S-S2 را به یکی از موفق ترین محصولات شرکت داهوا تبدیل کرده است.

مسلما هر شرکت تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی با در نظر گرفتن تقاضای بازار اقدام به تولید محصولات خود می کند. به همین دلیل است که شاهد افزایش تنوع محصولات تمامی برندهای معتبر هستیم. دوربین های بیبی کم، دوربین های لامپی، دوربین های زنگ، دوربین های سیم کار خور، انواع دزدگیر اماکن و ... که امروزه در بازار موجود می باشند، همگی از پیشرفت های و نوآوری های شرکت های تولید کننده هستند که سعی در جذب رضایت مشتریان و ربودن گوی رقابت از دیر حریفان خود هستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر بتا z7 / dh-hac-hdw1400emp-a / doorbinmarket.com

هنگامی که قصد خرید محصولات سیستم های امنیتی و نظارتی را دارید ولی تا به حال این کار را انجام نداده اید و هیچ ایده ای از محصولات موجود در بازار و کیفیت های مختلف آن ندارید، اولین مکانی که برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز به ذهنتان خطور می کند، رفتن به بازار و یا کسب اطلاعات از طریق جستجو در اینترنت خواهد بود. مطمئنا پیدا کردن مکانی که همزمان از تنوع محصولات و کیفیت بالا برخوردار باشد، کار سختی است. به خصوص هنگامی که قصد خرید وسیله ای جدید دارید که هیچ آشنایی با نحوه عملکرد آن ندارید. شما قبل از خرید به دنبال جایی می گردید تا علاوه بر پیشنهاد محصولات مختلف، اطلاعاتی کافی درباره نحوه کار با آن محصول را نیز در اختیار شما بگذارد. سایت های متعددی در زمینه ارائه خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کنند. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com ، از جمله سایت های معتبر و با تجربه در این حیطه است که سالیان سال است به طور تخصصی در زمینه ارائه خدمات و فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند.

یکی از محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، دزدگیر بتا z7 است. دزدگیر اماکن بتا z7 را می توان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین دزدگیرهای حال حاضر بازار کشور دانست.  دزدگیر بتا z7 با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت، قابلیت تعریف 20 عدد  شماره تلفن و پشتیبانی از منوی فارسی برای کاربران ایرانی یک گزینه فوق العاده مناسب به شمار می رود. علاوه بر قابلیت های گفته شده که سهولت کار با  دزدگیر بتا z7 را نشان می دهند، بهره مندی از میکروفون داخلی که امکان شنود صدای محیط را فراهم م یکند در کنار زون 7 و 2 طبق استفاده از طریق سیم یا بی سیم از دیگر ویژگی ای دزدگیر بتا z7 می باشند.

دوربین مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1400emp-a نیز یکی دیگر از محصولات پرفروش سایت دوربین مارکت محسوب می شود. این دوربین مدار بسته دام آنالوگ با بهره مندی از حسگرهای مادون قرمز و دید در شب با پوشش دهی 50 متر، مقاوم برابر آب و گرد و غبار و همچنین دوربین 4 مگا پیکسلی که فیلمبرداری اچ دی نیز پشتیبانی می کند، مسلما یکی از گزینه های مطمئن و قابل اعتماد در بین دوربین های مدار بسته حال حاضر در بازار می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مارکت/ دوربین سیم کارت خور /dh-hac-b1a21p  دوربین داهوا

 

سایت دوربین مارکت از جمله سایت های است که  سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعالیت می کند. متخصصین و کارشناسانی که در دوربین مارکت فعال هستند می توانند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کندکارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند.

سایت دوربین مارکت با ارائه جدیدترین دوربین های مدار بسته امنیتی و مراقبتی به مشتریان خود، همواره درصدد جلب رضایت آنها بوده است. از جمله جدیدترین محصولاتی که می توان از طریق سایت دوربین مارکت تهیه کرد، دوربین سیم کارت خور می باشد. دوربین های سیم کارت خور یکی از جدیدترین مدل های و ابداعات دنیای سیستم های امنیتی و مراقبتی است. دوربین سیم کارت خور برای کار کردن تنها به یک سیم کارت و اتصال اینترنت که از طریق بسته های اینترنتی قابل تهیه است، می باشد. دوربین های سیم کارت خور به دلیل مستقل و بی سیم بودن، به محض عرضه به بازار با استقبال مخاطبین این محصولات مواجه شد. دوربین های سیم کارت خور با مدل های متعدد خود که از منبع تغذیه متفاوت نیز دارند، توانسته اند به سرعت در بین مشتریان این نوع سیستم ها، محبوبیت فراوانی کسب کنند.

البته سایت دوربین مارکت بجز دوربین سیم کارت خور، مدل های به صرفه و قیمت مناسب را نیز عرضه می کند. دوربین برند داهوا dh-hac-b1a21p را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین و قابل اعتمادترین دوربین های سیستم های امنیتی و مراقبتی موجود در بازار به شمار آوریم. این دوربین به دلیل ضد آب و ضد خاک بودن خود، می تواند برای پوشش دهنی فضا و محیط های بیرونی گزینه ای کاملا مناسب باشد. دوربین برند داهوا dh-hac-b1a21p مدل آنالوگ می باشد. تهیه و سفارش تمامی این دوربین ها و سیستم های مراقبتی و امنیتی از طریق سایت دوربین مارکت کار بسیار راحتی می باشد. کافی است که به آدرس سایت دوربین مارکت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. سپس با ارسال آن به سبد خرید و تکمیل سفارش، خود را صاحب یک دوربین مدار بسته قوی و قابل اعتماد خواهید کرد.



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت دزدگیر سیم کارتی / دوربین مارکت /  دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp

 

بسیاری از کسب و کارها و منازل به دلیل وجود لوازم گرانقیمتی که دارند به مراقبت برابر سرقت و حوادث پیش بینی نشدنی نیاز دارند. صاحبان کسب و کار و مالکان منازل نمی دانند در زمان هایی که در منزل یا محل کار خود وجود ندارند چه اتفاقاتی در آنجا رخ می دهد. برای محافظت ای محل زندگی و محل کسب و کار خود، نصب سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان بهترین گزینه دانست. تنوع بالای سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته حال حاضر در بازار، دست شما را در انتخاب باز گذاشته است.امروزه با توجه به سهولت استفاده و کیفیت بالای دزدگیرهای سیم کارتی،  قیمت دزدگیر سیم کارتی فورنت نیز با توجه به شرکت سازنده، نوع و کیفیت در بازار با نوسان زیادی مواجه شده است. سایت ها و مغازه های فروش دوربین های مدار بسته مختلفی وجود دارند که می توانید قیمت دزدگیر سیم کارتی فورنت آنها را با یکدیگر مقایسه و سپس برای خرید تصمیم گیری کنید. از جمله سایت هایی که دزدگیر سیم کارتی را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد، سایت دوربین مارکت می باشد. سایت دوربین مارکت با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور و همچنین نیاز خریداران به تهیه محصولات با کیفیت و حرفه ای، محصولات خود را از بین برترین برندهای موجود در بازار تهیه کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

از جمله محصولات پر فروش که می توان در سایت دوربین مارکت آن را خریداری کرد، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp است. دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp با بهره مندی از ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیر خود به سرعت به یکی از محبوب ترین دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی موجود در بازار تبدیل شد. بهره مندی از ویژگی هایی همانند کیفیت دوربین فول اچ دی، زاویه دید 80 درجه، دید در شب با پوشش دهی 80 متر و ... باعث شده است دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp یکی از قابل اعتماد ترین دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی حال حاضر باشد. علاوه بر این موارد، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp جزو دوربین های اقتصادی برند داهوا به شمار می رود. بدین معنا که با خریداری دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp می توانید از تمامی ویژگی های ذکر شده با قیمت کاملا مناسب و مقرون به صرفه، نهایت استفاده را ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

خرید دوربین خورشیدی / دستگاه xvr5104hs-i2 / دوربین مارکت

سایت دوربین مارکت را می توان یکی  از کاربردی ترین و مفید ترین سایت های فعال در عرصه ی سیستم های امنیتی و نظارتی قلمداد کرد. سایت دوربین مارکت با بهره مندی از تنوع بالای محصولات و در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصین با تجربه ای که مهارت بالا و آشنایی خوبی با انواع سیستم های امنیتی و نظارتی دارند، می تواند به بسیاری از مشتریان و افرادی که به تازگی قصد خریداری دوربین های مدار بسته، دزدگیر، دوربین خودر و یا هرگونه سیستم امنیتی و نظارتی دیگر را دارند، راهنمایی و کمک کنند. با توجه به اطلاعات و مطالبی که در سایت دوربین مارکت قرار دارد، خریداری بسیاری از محصولات حتی برای افراد نا آشنا با آن محصول نیز به راحتی امکان پذیر می باشد. به طور مثال، هنگامی که یک فرد به قصد خرید دوربین خورشیدی وارد سایت دوربین مارکت می شود، علاوه بر تنوع بالا و کیفیت خوب محصولات می تواند از با مطالعه مطالب و توضیحاتی که در رابطه با نحوه کار و شیوه صحیح استفاده از دوربین خورشیدی، انتخابی مناسب و صحیح داشته باشد. سایت دوربین مارکت همواره سعی داشته است با به روز رسانی محصولات و مطالب خود، از روش ها و شیوه های مختلف رضایت مشتریان خود را جلب کند. با توجه به سالهای متوالی ای که در این زمینه فعالیت داشته است به طور مشهود می توان فهمید که در این امر از عملکردی قابل قبول برخوردار بوده است.

از جمله محصولاتی که در سایت دوربین مارکت وجود دارد، دستگاه ان وی آر است. دستگاه ان وی آر یک عضو جدا نشدنی در سیستم های امنیتی و نظارتی است که محل نگهداری اطلاعاتی است که توسط دوربین های مدار بسته به آن ارسال می شود. دستگاه xvr5104hs-i2 که یک دستگاه آنالوگ و از تولیدات برند بسیار معروف و معتبر داهوا می باشد، یکی از دستگاه های ان وی آر موجود در بازار است که قابلیت پشتیبانی از 16 کانال ورودی دوربین مدار بسته را دارد. دستگاه xvr5104hs-i2 را می توان یکی از مطمئن ترین و سریع ترین دستگاه های ان وی آر موجود در بازار دانست که از قابلیت پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 10 ترابایت برخوردار می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین شیائومی بی سیم گردان/ دوربین مارکت / دستگاه NVR4216HS-4KS2L

 

با افزایش خطراتی که روزانه جان و مال مردم را تهدید می کند، استفاده و تقاضا برای سیستم امنیتی و دوربین های مدار بسته نیز نسبت به سال های گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار بوده اند. به سادگی می توان حس کرد مردم از طریق نصب و استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی، سعی در افزایش حس امنیت و حفاظت برابر خطرات را دارند. البته، استفاده از این سیستم ها در حفاظت برابر خطرات بسیار موثر هستند. همین امر مردم را به استفاده از مدل های متنوع سیستم های امنیتی ترغیب می کند. سیستم های امنیتی که شامل دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته بیسیم، دزدگیر اماکن و ... می شود را با توجه به نیاز و مورد استفاده، می توان تهیه کرد. هرچند، در صورتی که در این زمینه تازه کار و بی تجربه هستید، کمک گرفتن از کارشناسان سیستم های امنیتی و یا فروشندگان این محصول فکر خوبی می تواند باشد. آنها می توانند شما را در انتخاب بهترین محصول با توجه به کاربردی که شما از آن انتظار دارید، راهنمایی کنند. مشاوره گرفتن و سپردن این وظیفه به افراد متخصص، نه تنها کار شما را راحت تر می کند بلکه کیفیت سیستم امنیتی را نیز تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. از جمله سایت هایی که می توانید دوربین های مدار بسته مختلف را تهیه کنید، سایت دوربین مارکت است. شما می توانید برای تهیه انواع سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته همانند دوربین شیائومی بی سیم گردان و در کنار آن دستگاه ان وی آر مورد نیاز برای دوربین های مدار بسته آنالوگ، به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید.

دستگاه ان وی آر که در بالا به آن اشاره کردیم، یک وسیله تحت شبکه است که قابلیت ثبت و نگهداری از اطلاعات ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته، استفاده می شود. از جمله بهترین دستگاه های ان وی آر موجود در بازار، می توان به دستگاه NVR4216HS-4KS2L محصول شرکت داهوا اشاره کرد.این دستگاه که توانایی پشتیبانی از نصب 2 هارد با ظرفیت 6 ترابایت را برخوردار است، دارای 16 کانال ورودی دوربین مدار بسته تحت شبکه است.

دوربین شیائومی بی سیم گردان نیز یکی از محصولات سری بیبی کم های شرکت شیائومی می باشد. دوربین شیائومی بی سیم گردان قابلیت اتصال از طریق وایفای به اینترنت را دارد و تصاویر ضبط شده را بر روی تلفن همراه و یا کامپیوتر می تواند ارسال کند.

هر دو دستگاه دوربین شیائومی بی سیم گردان و NVR4216HS-4KS2L در سایت دوربین مارکت موجود است.



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()